Tuesday, May 27, 2008

Cennet mektupları (62) (Hakkı Yalçın'dan alıntıdır)

Cennet mektupları (62)


Merhaba Hakkı Baba! Ülkemdeki yüksek gerilim kabloları, cennetteki çocukları bile etkiliyor. Hiç barıştan ve kardeşlikten yana olan bir politikacı göremeyecek mi bizim ülkemiz? Bizleri küçük yaşta öldüren sistem, diğer çocukları rahat bıraksın bari.


***

Anneler Günü'nde melek ablalar izin verdi, annemi uykuda izledim. Ayaklarındaki nasırlara papatya sürdüm. Cennetteki sis tabakasından yaptığım hırkayı örttüm üzerine. Duvardaki çocukluk resimlerime baktım saatlerce. Sonra döndüğümde, cennet aynasının önünde kendime baktım. Amma büyümüşüm.


***

Kuş haftası vardı geçenlerde. Leyleklerle koyu bir muhabbete daldık da onlar sadece doğum günümü hatırlıyor. "Seni biz taşıdık" diyerek, beni kandırıyorlar hâlâ. Kendilerine "leş kargası" denilmesinden rahatsız olan kargalarla akşam yemeği yedik, kuş sütü içtik. Çok zariftiler.


***

Dün gece, gökyüzünden dökülmüş hurda yıldızları topladık. Denizin ortasında onları temizledik ve yeniden gökyüzüne astık. Sonra bir baktık, yakamozlarda uyuyakalmışız.


***

Arada bir Nubar Terziyan'la buluşuyoruz, sana selamı var. Birlikte kitle imha silahlarına karşı bir formül geliştiriyoruz. Bulursak, önce sana haber vereceğiz.


***

Iraklı çocukların hepsi cennete geldiler, ama onlar cehennemin kapısında Amerikalı askerleri bekliyor. Melek ablalar da göz yumuyor, bu yasak bölgeye geçişe. Kimseye söyleme ama Iraklı çocuklara naylon torbalar içinde "tükürük bombası" yaptık. Amerikalı askerlerin yüzüne atacaklar.


***

Anlık yaşayan ikiyüzlü insanları boş ver Hakkı Baba! Gerçek yüzünü gizlemeyenleri bekliyor sonsuzluk. Allah'ın adaletine inananları... Yetimin öksüzün hakkını yediği için değeri yükselen alçakları değil.


***

Çocuklara iyi bak. Kendine de...


Kaynak : http://www.takvim.com.tr/yaz1206-3140-108.html

No comments: